Tak moje dnešní zkušenost s Baumaxem v Letňanech:
Šel jsem tam vyzvednout nařezané dřevotřískové lamino desky a zadat řezání dalších.
Přijdu k pile, nikde nikdo. Koukám okolo, pak zvoním. Nic se neděje. Projdu celé odd. dřeva a zase žádnej prodavač, zvoním znova. Pak potřetí. Pak od stavebnin přijde prodavač (to je asi 30m) a ptá se co potřebuju. A já, že sháním někoho od dřeva a on že je to on. A to tam na mě asi 2 minuty čuměl a přitom se bavil s kolegou! Čekal jsem asi 5 minut.
Spolknu dotaz proč k***a nedorazil dříve a říkám, že si jdu vyzvednout ty desky. Vydá mi je, to je v poho a pak mu říkám, že taky potřebuju zadat řezání dalších. Omlouvá se, že musí hned na kasu, že je tam nějaký zákazník s dotazem.
Čekám zase 5 minut, pak dorazí. Vytáhnu papír s tím, co se má řezat a on se lekne, že prý je toho moc (asi 8 kusů) a že to nestihne a že je tam sám. To jsem čekal a říkám, že to nevadí, že se stavím zítra. On ale říká, že to bude až ve středu (byl jsem tam ve ČT asi v 18:30), což by bylo za 6 dní. Ptám se co je to za blbost a se mě snaží přesvědčit, že tam zítra není a že každý si řeže tu zakázku co přijal. Říkám mu ať to zítra někomu nechá a on že tedy abych přišel zadat zakázku zítra. říkám, že se teda stavím v nedělu, ale vysvětluje mi, že o víkendech mají řezat zakázáno (asi ruší hlukem nebo co???). To už mě sere a říkám, že určitě ne a ať to sepíšeme.
Nasranej vytahuje papír a začíná to sepisovat. Když skončí, zkonstatuje, že je to za moc peněz (bylo to za 1500kč) a že jedině platit předem. Říkám, že OK (i když už jsem tam bral za víc a nic jsem dopředu neplatil). Pak začíná počítat cenu. S ohraněním to počítá asi 5 minut. Pak to 5 minut cpe do počítače, aby vygeneroval zálohovou fakturu. Podaří se a dá mi ji k podpisu. Bohužel je na ní vyšší cena daný desky, celkem se sekl o 200kč. Reklamuju to a ukáže se že mám pravdu, dal tam jiný kód (ten samej matroš, ale ne v akci). Opakuje se zápas s PC aby se faktura stornovala. Nejde to. Prodavač mizí zase na 5 min. pryč a přichází s kolegou, co do toho vidí. Pak se tam dostaví další kolega od dřeva (ejhle, najednou tam není sám) a ještě jeden, co se taky nudil. Nakonec jeden někam volá a podaří se to stornovat a přepsat. Pak následuje zápas s tiskárnou, která najednou přestala chtít tisknout. Po chvíli tahání jí za kabely a kontrolu papíru kamsi zase volají. Přítel na telefonu sděluje, že to půjde vytisknout jen z centrály. Expert na PC zase na 5 minut odbíhá a přináší kýženou fakturu. Odebírám se ke kase ji zaplatit.
Vracím se pro vozík s již naloženýma deskama a mavám na prodavače, který už mezitím začal řezat, fakturou a ještě ho instruuju aby to bylo přece jen zítra. Ločíme se a beru vozejk a jedu ke kase znova. Pokladní mezitím někam zmizela (je to ta kasa na nadměrnej náklad a je tam jenom jedna). Čekám zase 5 minut.
Celá akce trvala 55 minut.
Když doma dovynesu desky 250x50cm do 6. patra kde bydlím (je asi 20:20), volá prodavač, že jsem fakturu nezaplatil. Říkám, že jo a že u toho byl ten PC expert, co tisknul fakturu. On říká, že ji má v systému jako nezaplacenou a jak to. Říkám, že je to v pohodě a že mám na to paragon a už ho chci poslat do prdele, když v tom fakturu konečně u nich v systému najde...
konec pohádky (prozatím, ještě pro ty desky pojedu:-)
_________________ odjinud
|